torsdag 27 november 2008

I'm back you know it...

Hej!

Ni blir nog aldrig helt av med mig, så är det bara!

Har haft en en ordentlig berg och dalbane-tid de senaste månaderna. Vissa dagar har varit underbara andra mindre underbara och vissa underbart jobbiga. Sitter och pratar med Anna om gamla minnen, tankar och om vad vi egentligen håller på med. När man själv är lite förvirrad så betyder det väldigt mycket att ha någon där som man kan prata med, extra skönt med människor som verkligen förstår en. Tack Anna!:-D

Dagen började bra, vaknade bredvid Sara i hennes kungliga säng, men kunde inte somna om. Smög då in till hennes systers rum, Kajsas, och la mig i hennes säng. Där klickade jag på tv:n och tittade lite på Martha Stewart, där någon gjorde en mumsig chokladkaka, sedan sappade jag till tv:3 och tittade på Top Model och en liten stund på Oprah , innan jag somnade om. Sara och jag åt en mysig frukost. Skolan var sådär spännande idag, men vi ska börja med ett nytt roligt projekt i socialpsykologi. (återkommer med mer info om vårt experiment någon annan dag) Lånade en bok på stadsbiblioteket, duktigt, sedan åkte jag hem och städade, det är ju trots allt torsdag och vad vore en torsdag utan städning? Jo ingen torsdag hemma hos mig i alla fall.

Ne nu måste jag snart natta mig själv, ska spela beachvolleyboll i morgon, vara i skolan, plugga lite, städa lite mer och sedan hitta på något bus.

Sov så gott dröm vackra drömmar puss och kram!
Värme från er solstråle. . .

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att även du sov gott och drömde vackert!
Kisses från Mor

Anonym sa...

jasså `? här kommer sanningen fram .. min säng alltså ... hmm. Du får ligga i den om du säger att den är bättre än Saras obekväma hiss .. hihihi :)