torsdag 18 september 2008

Långpromenad, skolbasar och bullar

Vill först meddela att provet var ganska klurigt, men wtf det löser sig förhoppningsvis. Sedan vill jag tacka Kajsa tack för att du önskade mig lycka till:)

Jag nästan sprang från datorkunskapen till det franska fiket för att så snabbt som möjligt få i mig lite mat. Där satt P, och CO samt Jonas som en liten bonus och lunchen blev trevligare än väntat. Hoppas jobbintervjun gick bra för dig Jonas!

Efter skolan åkte jag direkt hem till F. Vi tog det lugnt en stund men jag blev sugen på att promenera och på att ta en tur i skogen, så det gjorde vi. Jag fick välja stigar och jag hade ingen aning om vart vi var, så det tog ungefär en och en halv timma innan vi kom ut ur skogen. Promenaden var dock vädligt mycig och vi hittade ett berg varifrån utsikten var perfekt.

När vi äntligen hittat ut ur skogen efter att F valt stig gick vi till Skårsskolans basar. Där sprang jag på min faster och en av kusinerna som också var där, väldigt trevligt. När vi kändes oss klara med basaren gick vi hemmåt och stod pratade en stund innan jag och F gick hem till F igen. Lagom tills att vi kom hem var fläskpannkakan, som hans mamma gjort, färdig och vi högg in. Fläskpannkaka och Top Model, samt en trevlig mamma och en trevlig son som klappar lite snällt på ens lätt frusna händer, underbart! Har idag också fått höra att jag är helt udda och att ingen är som mig, haha, hoppas det är sant jag tror det räcker med en av mig.

I morgon bär det av till Koster, ska bli mysigt att träffa mor igen, men nu är det verkligen dags att sova för mig. "God natt sov gott och dröm vackra drömmar puss och kram"

Värme från er lilla höstfrusna solstråle.

1 kommentar:

Kajsa Så Klart sa...

ohh mysiga alldelesförlånga skogspromenader i mitt hjärta !!!
Himla kul, men hur är det med dig ? börjar du bli frisk snart ? puss <3